Myślę że tutaj będzie odpowiednie miejsce na ten post.
Dwie rzeczy o których nie czytałem na forum a widzę na przykładzie dwóch bomb że trzeba zwracać na nie uwagę.
Pierwsza to odpowietrzenie skrzyni biegów, ten czarny gumowy wężyk lubi wypadać. Jest tak to zrobione że niby wchodzi na wcisk ale i tak raz na jakiś czas wypada lub coś go wyciągnie (gałązka).
[
http://imageshack.us/a/img834/5425/dsc0254ck.jpg ]
Druga sprawa to odkręcająca się śrubka w krzyżaku przedniego napędu. Jest tam taka mała śrubka M8 z bardzo dużym "łebkiem" (28mm). W obydwu bombach (outlaner i Renegade) śrubka ta się odkręciła. Bez tej śrubki można zsunąć krzyżak z wału, niestety jak nie wiemy że śrubki już nie ma to krzyżak może spaść sam i tak też stało się w outlanderze. Krzyżak zsunął się w taki sposób że rozwalił cały wieloklin na wałku, trzeba było wyciągać wałek, naprawiać ogólnie dużo zabawy. W rene zrobiło się to samo ale udało się to wychwycić zawczasu. Śruba M8x20 imbus, do tego dospawana podkładka, klej do gwintów i trochę dziubania przy wkręcaniu. Polecam sprawdzić sobie kto nie wiedział żeby uniknąć niepotrzebnych kosztów. Pozdrawiam.
[
http://imageshack.us/a/img18/8812/dsc0253in.jpg ]