maniekitr napisał(a):
Jedyne co mi nie pasuje to miejsce usytuowania snorkla bo zabiera powierzchnię bagażnika.
wiem, ale to nie przeszkadza, jazda hardcor a nie turystyczna. Nie ma żadnych skrzynek ksenonów etc. ma być dobrze i się dobrze trzymać.
nemoleon napisał(a):
Idealnie widziałbym go w miejscu analogicznym do tego oryginalnego mini-schowka tylko z drugiej strony, jak najbliżej przodu, żeby nie przeszkadzał kierownicy.
niestety, ale dla mnie odpada, kierownica przeszkadza, poza tym nie ma miejsca, jest strasznie ciasno (ok 3cm)
nemoleon napisał(a):
Cześć "nadbłotnikową" zrobiłbym giętką ale na tyle sztywną, że samonośną bo te aluminiowe wsporniki to też tak sobie wyglądają.
ona bez wsporników tzryma się dobrze, tyle że wolałem je dla zabezpieczenia zastosować, mi to nie przeszkadza.
nemoleon napisał(a):
Te odpowietrzenia mostów czy co to tam jest te przeźroczyste przewody, nie spadają na mrozie? nie wygląda to na mrozoodporny materiał, ani zabezpieczony przez UV. Nie lepiej gumowe zbrojone? powinny wytrzymać dłużej i przede wszystkim zachować szczelność?
zapewniam Cię że nie - przetestowanie wielokrotnie
nemoleon napisał(a):
P.S. W jakim celu wyciąłeś rurkę przednią przedniego bagażnika? (jestem ciekaw zastosowania)
ogolnie to się jej chyba nie podobało i podczas wyciągania sama odpadla, ale nawet dobrze bo będzie schowana bardziej do środka (na gr. leda 20")
nemoleon napisał(a):
P.S.2 Czy poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku na zdjęciu nie jest za niski?
jest, była demontowana chłodnica w celu wyczyszczenia, płyny jak i olej w dyfrach będzie uzupełniony dziś wieczorem.
-- dodano mniej niż minutę temu --maniekitr napisał(a):
Tył jak dlamnie odpada bo w głębokiej wodzie przód się wynurza a tył idzie na dno, ale zależy od głebokości brodzenia
to jedno, druga sprawa zawsze widzisz do jakiego miejsca możesz się zanurzyć, a tak to Ciągle trzeba się obracać i kontrolować.