praktycznie nie będzie.
Lej 95 i co kilka tankowań możesz spróbować najwyższe v-power lub BP Ultimate - przewietrzysz maszynę
. 98 się nie interesuj bo to strata pieniędzy w przypadku quada, zero efektu.
Przy paliwach o najwyższej ilości oktanów jest różnica, moje Kymco jest lekko bardziej narowiste. Ale szału nie będzie.
Silniki z wtryskiem można mapować pod dane paliwo.
Np. w motor sporcie wersja uboższa Mitsubishi lancera evo IX na RSMP ma zestrojony komputer na bardziej ekonomiczny V-power. Gdy jest budżet jedzie się na 120 oktanów ELFA.
Ale to jest sport więc nie ma się co wygłupiać.
Twoja maszyna jest optymalnie ustawiona pod 95 i tego należy się trzymać. Inne paliwo (o wyższej ilości oktanów i lepszym składzie) czasem warto zalać raz na jakiś czas (nie mylić z 98).
W tym szale nie zatankuj diesla
Pozdrawiam
Andrzej