Punktowo ponieważ tak migotem było spawane więc nie ma różnicy (no może mała ;d), czy ciągłe czy punktowo. ;p
Quad z roku 2008.
Nowe fotki wstawię później ;]
-- dodano 12.12.2012 18:28 --Po roku nie obecności znowu muszę was powitać!
Na wstępie chciałbym zawiadomić ze będę w miare często aktualizował temat.
Remont który przeprowadziłem przez moją nieobecność jest dość obszerny, myślę ze się spodoba..
Polegał on na modyfikacji wahaczy, filtra powietrza czy też dolotu. Oczywiście miało miejsce takie coś jak remont silnika.
Dziś przyszła paczucha ze Szwecji... zawierająca:
Później wstawię przeróbkę układu wydechowego oraz modyfikację wahaczy dolnych.
-- dodano 13.12.2012 00:22 --Okey, jestem!
Teraz przedstawię mój projekt uzyskania pełnego przelotu oraz zamontowanie w pełni przelotowego tłumika robionego na zamówienie!
A więc.. kolanka są wykonane z stali kwasoodpornej o średnicy AŻ 45MM! (miał być 40mm, lecz niestety się nie udało), kolanka są o kątach 2x 30/150 oraz jedna 30cm prostka. Żeby uzyskać taki efekt potrzebujemy szlifierki kątowej oraz spawarki. Tłumik robiony na zamówienie, w pełni przelotowy (wykonany z stali kwasoodpornej),
DAJE BARDZO FAJNE BRZMIENIE! A teraz efekt końcowy (fotki robione przed remontem zawieszenia)
Postaram się później ukazać jak wygląda nowe zawieszenie!
-- dodano 15.12.2012 01:49 --Dolne zawieszenie..
A więc, odcinamy szlifierką k
ątow
ą nasze wyrobione sworznie.
Kupujemy "OPEL Sworzeń wahacza Astra F 91-05 Vectra A Topran" UWAGA!! TOPRAN JEST NIEMIECKI!!
Ładnie rzeźbimy szlifierką żeby sworzeń wchodził i zalewamy dokładnie spawem (spawane metodą MIG-MAT). Oczywiście podczas spawania musimy ustawić dobry kąt między dolnym a górnym sworzniem
Po malowaniu
Jutro wstawię foto jak wyglądają zamontowane oraz jak wyglądają u mnie górne wahacze.
-- dodano 15.12.2012 01:54 --Pss.. pare słów na temat tulejek do naszych wahaczy.
Polecam Poliamid czarny lub biały/zielony, są to bardzo dobre materiały którym nie straszne jest katowanie w terenie! zaś nie polecam kupowania żadnych tulei Gumowo-metalowych bo są one nietrwałe względem poliamidowych.. A, no właśnie, poliamid również zapewnia idealną sztywność zawieszenia! zero luzów!