trzeba było zrobić mały tuning sprzęgła pasek by się nie slizgał i gad by rwał do przodu jak na 26"
_________________ zilla 27", hmf 2" end cap, Outlander rear rack, extreme front bumper, 4Xled moto3 off, 2" cvt outlet snorkel, 1,5" wheel spacers, ROX SPEED FX 2" PIVOTING ALUMINUM RISER, HD 4500 winch, canam overfender set, twin air filtr, led rear light
ZDPawelos
Rejestracja: 28.11.2011 18:01 Posty: 115 Miejscowość: Pomorze
Quad: Miał być Can-am, jest Polaris - ot tak sytuacja:)
Poprzednie quady: Can Am 500 XT Camo, Can Am Outlander 650 XT, Kingway 500 Thunder; Eagle 250
Dopiero 300 km zrobione Zabieram się dziś za wymianę oleju i pierwszy serwis. Zobaczymy jak będzie na czarnym kluczyku. Biały to tylko 70% mocy, więc wszystko się okaże przy jeździ z pełną mocą
Ale te 28" i tak zmienię na 27". Sprzęgło ? Hmmm... Zastanawiam się nad tym
-- dodano Pon Gru 23, 2013 9:15 am --
Drodzy forumowicze:
Ostatnie zmiany: 1. Zmieniony olej oraz filtr w silniku, 2. Zmieniony olej w skrzyni biegów, 3. Wyczyszczony filtr powietrza, 4. Wyczyszczone sitko w tłumiku, 5. Dokręcone śruby pokrywy zaworów ( w sumie sprawdzone, czy da się dociągnąć) 6. Sprawdzenie i ewentualne dokręcenie wszelkich śrub zawieszenia. 7. Założony czarny kluczyk
Pierwsza rzecz: Kto zaprojektował te plastiki ?! Bez ściągania stopnia się nie obeszło. W domowych warunkach jakaś masakra z tak prostą rzeczą jak wymiana płynów eksploatacyjnych. G1 pod tym względem to rewelacja.
Druga rzecz: Korek wlewowy (plastikowy z oringiem), kolega chciał pomóc no i ukręcił. Trzeba bardzo uważać i robić z głową. Na marginesie, pasuje korek spustowy od Golfa 3. Zastąpiony do czasu przyjścia nowego.
No i to co najpiękniejsze - niedzielny wyjazd w teren
Trochę pojeździłem na czarnym kluczyku i stwierdzam, że opony Maxxis Zilla 28' spokojnie dają radę, w sumie silnik 500 z ich ciężarem. Decyzja zostają. Maszyna na czarnym kluczyku lepiej reaguje z dołu, pasek się dzięki temu nie ślizga - no i jest pełna moc. Maksymalnie udało mi się rozpędzić quada na tych oponach do zawrotnej prędkości 102 km/h.
Mogę dodatkowo powiedzieć, że w terenie ta maszynka świetnie daję radę. Mówię to do tych, którzy zastanawiają się co kupić. Te opony sprawiają, że quad ma większy prześwit i w terenie ustępuje tylko XMR - owi.
Dodam tylko, że wszystkie te filmy ja nagrywałem. Nie widać dlatego mnie przejeżdżającego. Ale skoro nie ma mojego quada, to znaczy że przejechałem bez większych problemów Miłego oglądania i zapraszam do kupowania sprzętów z mniejszą pojemnością Rotax 500 i 650 spokojnie wystarczają do takiej jazdy jak ja. Mówię z doświadczenia - miałem jednego i drugiego
Już niedługo kolejne relacje z przebiegu użytkowania quada. Na dzień 23.12.2013 przebieg 470 km i 100 % zadowolenie
Ostatnio zmieniony przez ZDPawelos, 23.12.2013 09:15, edytowano w sumie 1 raz
COBYR
Rejestracja: 01.09.2008 21:25 Posty: 1832
Quad: Od 1997 ROKU - Już poza mną ......
Poprzednie quady: Cieszą innych .....
Czyż byś od grudnia nie jeździł , taka cisza .........
_________________ zaraziłem się quadami w 1997 roku, wyleczyłem się w 2014 roku
Kiedyś trzeba dorosnąć !
ZDPawelos
Rejestracja: 28.11.2011 18:01 Posty: 115 Miejscowość: Pomorze
Quad: Miał być Can-am, jest Polaris - ot tak sytuacja:)
Poprzednie quady: Can Am 500 XT Camo, Can Am Outlander 650 XT, Kingway 500 Thunder; Eagle 250
Zrobiona ładnie tylko na 500 to chyba trochę za duże kapcie
ZDPawelos
Rejestracja: 28.11.2011 18:01 Posty: 115 Miejscowość: Pomorze
Quad: Miał być Can-am, jest Polaris - ot tak sytuacja:)
Poprzednie quady: Can Am 500 XT Camo, Can Am Outlander 650 XT, Kingway 500 Thunder; Eagle 250
Zgadza się, zdjęcie przedstawia 1000 ccm. Myślę, że już 800-tka poradziłaby sobie z takimi kółkami
Swoją drogą, nie spotkałem się jeszcze, aby ktoś w Polsce jeździł na oponach Highlifter Outlaw 29.5. Szukałem już kiedyś, ale na allegro cisza... Nikt nie sprowadza tych opon ? Jak się ogląda Ostacruiser na yt, to tylko te balony mają na felgach
Rejestracja: 28.11.2011 18:01 Posty: 115 Miejscowość: Pomorze
Quad: Miał być Can-am, jest Polaris - ot tak sytuacja:)
Poprzednie quady: Can Am 500 XT Camo, Can Am Outlander 650 XT, Kingway 500 Thunder; Eagle 250
To nie jest to samo co Highlifter Outlaw, popatrz na dane obydwu tych opon oraz na sam bieżnik, w Outlaw jest większy obszar przylegania do podłoża, Silverback's wgryzają się w błoto bo mają kształt jajowaty a Outlaw mają kształt prostokątny, w błocie jest bardzo duża różnica. Z tego co kojarzę to waga ich jest mniejsza.
U Osty lata się na Outlaw 2, widziałem w pl tylko jednego quada na tych oponach, xmr 800 na pucharze polski
ZDPawelos
Rejestracja: 28.11.2011 18:01 Posty: 115 Miejscowość: Pomorze
Quad: Miał być Can-am, jest Polaris - ot tak sytuacja:)
Poprzednie quady: Can Am 500 XT Camo, Can Am Outlander 650 XT, Kingway 500 Thunder; Eagle 250
No dokładnie, ja raz widziałem w Szamocinie o dziwo 800 XMR na tych oponach do sprzedania Nieźle przechodzony.
Wracając do użytkowania mojej 500-tki. Przejechane 700 km i koniec klocków hamulcowych i to z przodu i z tyłu Dziś przyszedł komplet na przód bo już blacha o blachę. Czyżby oryginalne klocki Bombardiera były aż tak słabej jakości ??
U Was też ten sam problem ?
Dziś wieczorkiem zabieram się za wymianę, wrzucę później parę fotek
respect
Rejestracja: 08.05.2011 14:24 Posty: 45 Miejscowość: P O D H A L E
Quad: Outlander 500XT
Ja mam 500xt i klocki po 1800km w dobrym stanie, z tym że mój to bagna, głebokiego błota i wody nie widział
ZDPawelos
Rejestracja: 28.11.2011 18:01 Posty: 115 Miejscowość: Pomorze
Quad: Miał być Can-am, jest Polaris - ot tak sytuacja:)
Poprzednie quady: Can Am 500 XT Camo, Can Am Outlander 650 XT, Kingway 500 Thunder; Eagle 250
No ja właśnie wymieniłem przed chwilą, zaraz zrzucę zdjęcia to Wam pokaże jak wyglądają klocki w moim. Wytarte do blachy, ale czy ja po bagnach się taplam....hmm. Niekoniecznie, a może za dużo hamuję
Bądź co bądź - klocki po 700 km w takim stanie to masakra.
-- dodano Wto Lut 18, 2014 8:09 pm --
-- dodano Wto Lut 18, 2014 8:19 pm --
Ostatnio zmieniony przez ZDPawelos 18.02.2014 20:19, edytowano w sumie 3 razy
Rejestracja: 28.11.2011 18:01 Posty: 115 Miejscowość: Pomorze
Quad: Miał być Can-am, jest Polaris - ot tak sytuacja:)
Poprzednie quady: Can Am 500 XT Camo, Can Am Outlander 650 XT, Kingway 500 Thunder; Eagle 250
Jeżeli kolega ZDPawelos się zgodzi chciałbym kontynuować jego temat
Otwarłem drzwi i kurier do mnie mówi mam paczuszkę dla Pana
Więc odebrałem
Igiełka kolegi ZDPawelos trafiła do mnie.Namęczył się przy pakowaniu, ale dojechał bez skazy... Będzie ze mną miał podobnie dobrze jak u poprzedniego właściciela Dokonałem zakupu a Paweł sprzedaży w ciemno ( nie oglądając sprzętu ) dziwna sytuacja, ale prawdziwa Dzieli nas ponad 750 km odległości i postanowiliśmy sobie zaufać Ja mogę powiedzieć z całą stanowczością KUPIŁEM IGIEŁKĘ!!! i udało mi się poznać bardzo konkretnego i rzeczowego kolegę z forum. Cieszę się, że istnieją na Naszym forum osoby, z którymi można robić również interesy nie widząc zakupowanego towaru ....
Jak obiecałem Pawłowi, że będę się nim dobrze opiekował i " dopieszczał " Can-am jest po małej modyfikacji tzn wymiany opon z 28 zilla na 25 alltrack. Zdjęcia umieszczę w kolejnym poście
Ostatnio zmieniony przez demonic 08.04.2014 23:45, edytowano w sumie 4 razy
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum