Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - BANSHEE
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 24.10.2024 11:24



Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
BANSHEE 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.11.2004 20:43
Posty: 265
Miejscowość: BBa / Krk
Quad: Griz 700 Kaczkowa Wersja Limited "TE"
PostWysłany: 30.05.2005 14:10 
BANSHEE
Siemka!!!

Chcialebym was zapytac o sielnieki 2suwowe...A raczej oich zywotnosc? Ile wytrzymuja i jak dlugomozna na nich jeździć mowie osprzecie uzywannym rekreacyjnie podrogach itp nie zawody lasy itd!!!
Chcialbym zakupic banshee ale takiego max z 2000 roku ale bardzoej wole starsze bo tansze!!! a z tego cowidze to te Hondy 250ex Suzuki LT-250r i LT-500r to sa 2suwy i trzymaja się extra ale nie wiem jak z tym ATV pytam was bo jak Kupię np rok 98 i padnie mi po roku uzytkowania tosie wsciekne :zły:
Jak to jest z tymi quadami ?
proszę opomoc

Pozdro 750 V

_________________
BURN RUBBER , NOT YOUR SOUL ! ! !


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 30.05.2005 21:54 
Ten sam silnik stosowany jest w Yamaszkach TDM 250 tylko o nieco mniejszej pojemnosci i dawniej uzywano go w Yamasze RD350. Byly to sprzety dosyc zywotne, TDM do tej pory osiaga kosmiczne ceny i to nawet za starsze egzemplarze, wlasnie ze względu na bardzo mocny, dosyć wytrzymały i dynamiczny silnik. I tak naprawde to wszystko bęzie żywotne (może nie tak jak 4T) jak bedziesz o to dbal i nie pilowal non stop na maksymalnych obrotach...I oczywiscie pamietal o zachowaniu instrukcyjnej mieszanki czyli 1:20...
Amen :diabeł:
I BTW...Hondy 250 owszem ale R nie EX... nie mieszaj tych 2 rzeczy bo to tak jakby Toyota Corolla i Toyota Supra byly dla ciebie tym samym :D
EX to zabawka, 250R to smierc w oczach :D

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.01.2006 20:23
Posty: 26
Miejscowość: Tczew
Quad: Yamaha banshee
PostWysłany: 09.01.2006 22:09 
Ja osobiście jeżdżę Banshee z 2000r. I maszynka jest cacy!! Jeśli chodzi o Raptory i YFZ 450 to słyszałem różnie nieciekawe opinie na temat trwałości ich silników i skrzyń biegów.Może to plotki ale jednak. Na tenat Banshee same plusy.
A w eksploatacji Najważniejszy jest dobry olej!!! Na miksolu długo nie pojeżdzisz :D


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 26.09.2005 19:25
Posty: 185
Miejscowość: Gostynin
Quad: Yamaha YFM 660 Grizzly
PostWysłany: 09.01.2006 22:25 
Jeśli chodzi o silniki RD 350 to wg mnie nie są to udane silniki.
Są one bardzo wysilone i starej daty a tym samym niestety nietrwałe.
Przy spokojnej jeździe posiadacz pojazdu powinien być zadowolony lecz gdy w grę wchodzi extremum i ściganko trzeba się liczyć z kosztami jak to w sporcie bywa.
Pamietać należy o odpowiednim ustawieniu powietrza w gaźniku w przeciwnym razie grozi to wypaleniem tłoka i sporymi kosztami remontu.
pzdr

_________________
W bagienku aż chce się żyć!!!!


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 09.01.2006 22:50 
Nie jest to STRICTE silnik od RD - dół pochodz od RD, natomiast cała góra jest już opracowana na nowo, RDeki były chłodzone powietrzem - to jest chłodzone cieczą, i 51 KM z 350 to nie jest wysilony silnk - w tej chwili wysilone 250 podchodzą pod wartość 60 KM, wiec "wysilonym" nazwac tego nie można.
Chciałbym tęz wspomnieć zę te silniki od lat startują w Pont De Vaux i od lat wygrywają - a raczej zabawa dla niedzielnych kierowców to to nie jest ;)

Cytuj:
Maseł napisał : na temat Banshee same plusy


Tu tak dobrze to kolego nestety nie ma ;) Banshee ma minusy, i to wcale "niewąskie"

1 (I najważniejszy) - TRAGICZNE przednie zawieszenie, słabo tłumi nierówności : amortyzatory tutaj zastosowane może i w miarę dobrze spełniały swą role w znacznie słabszym sprzecie jakim jest Warrior/Raptor 350 ale nie przy takiej mocy i nie do takiej jazdy do jakiej banshee jest przeznaczona.
2. Dosyć mały prześwit, czesto zdarzaja się "zawieszki" zwłaszcza na oryginalnych oponach
3.Rama mocno przestarzała konstrukcyjnie - dosyć filigranowa i łatwa do popsucia - zaliczysz kiedyś glebe "przez zbiornik" czyli porzadne przetoczenie się pare razy quada po ziemi - zobaczysz co się porobi z górna częścia ramy przy mocowaniu zbiornika i tylną częscia, mocującą grab-bar'a
W kolejności, jeśli chodzi o doskonałość ramy, sprawa ma isę tak w kategorii 2T do poj. 350 cm3
1.Honda 250R
2.Suzuki LT250R
3.Yamaha Banshee 350
4.Kawasaki Tecate-4 250
3.Brak wałka wyrównoważającego w silniku - 2 cylindry generują duże wibracje, średnio dobrze wpływa to na spawy ramy oraz na nasze własne stawy, nawet pomimo zastosowania mocowań na wielu silentblockach, włączając te "podsilnikowe"
4.BARDZO ograniczające moc sprzetu wydechy, do tego nie schowane w ramę = łatwa możliwość "rozprucia" bądź pogięcia puszki rezonansowej
5 System TORS - jedna wielka pomyłak, pisałemjuż o tymw innym temacie, jak będzie ktoś zaintereresowany, zapraszam do funkcji szukaj :)
6.Brak mozliwoście regulacji niskich obrótów - dopóki wszystko chodzi to jest dobrze...ale jak coś jest nie tak, to próba doporwadzenia wszystkiego do stanu właściwego z zamocowanym tym nieszczęsnym TORS'em doprowadzi nawet najbardziej cierpliwego mechanika do białej gorączki :)

To tyle, słowem wstepu :D

I witam kolejnego jeźdzca 2T - I niech MOC będzie z nami :D

PS. A propos wypalania tłoka - nie zalezy tylko od ustawienia powietrza w gaźniku, ale raczej w znacznie większym stopniu od liczby oktanowej benzynki konsumowanej przez sprżet - jeśli będzie zbyt niska nastapi spalanie stukowe (całkowicie niekontrolowoane) - i właśnie ono doprowadzi do powstania gustownej dziury w denku tłoka.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 09.01.2006 23:18 
tak apropo ile BANSHEE ma KM ?? :?: ;)

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 09.01.2006 23:24 
Czyli sondaże się zgadzają - sztuka czytania zaczyna zanikać.. ;)

Cytuj:
aXcid napisał:to jest chłodzone cieczą, i 51 KM z 350 to nie jest wysilony silnk

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 26.09.2005 19:25
Posty: 185
Miejscowość: Gostynin
Quad: Yamaha YFM 660 Grizzly
PostWysłany: 09.01.2006 23:33 
Miałem RD 350 bardzo krótko.
Zalewałem 98 bo wtedy człowiek potrzebował dużo mocy, więc oktany były wporzo.
Obawiam się że przy kupnie silnik moto było już mocno wyeksploatowany a mechanik powiedział mi że to kwestia regulacji powietrza i dlatego powstały te dziurawe tłoki.
pzdr

_________________
W bagienku aż chce się żyć!!!!


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 09.01.2006 23:33 
ehh sorki :? obiecuję poprawę ;)

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 09.01.2006 23:38 
Mr. Sebaq - raczej jest jak piszesz, Ty używałeś 98, ale co używał poprzedni właściciel? To tylko on raczy wiedzieć...a wypalanie isę tłoków to zawsze skutek spalania stukowego.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.01.2006 20:23
Posty: 26
Miejscowość: Tczew
Quad: Yamaha banshee
PostWysłany: 09.01.2006 23:51 
No może te superlatywy na temat Banshee rzeczywiście trochę przesadzone :D
Przednie amorki rzeczywiście troszkę żle prowadzą :D no niestety na lepsze jeszcze nie uzbierałem :(
Za to na szczęście poważnego "dachowania" :D jeszcze nie zaliczyłem więc rama cała.
A co do tych 98 oktanów to podejrzewam, że na naszych polskich stacjach w ON 98 może ich być troszkę mniej. Ja leję V power racing. Chociaż nie wiem czy to dobry pomysł? Może powinno się dolewać do benzynki jakieś uszlachetniacze :?:


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 10.01.2006 00:20 
Bez przesadzymu :) Spokojnie możesz jeździć i na 95, taka zresztą (lub w górę) zalecana jest w manualu. Tankuję na Statoilu, 2suwami jeżdze od lat (na 95) i jest wszystko w jak najlpeszym porzadku.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.08.2005 18:51
Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
PostWysłany: 10.01.2006 00:50 
Maseł, z mojego doświadczenia z silnikami dwusuwowymi które mam z skuterów wodnych, a są one wrażliwe mogę Ci polecić V-power 95 :D

_________________
Szerokości i gumowych przeszkód ! :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.01.2006 20:23
Posty: 26
Miejscowość: Tczew
Quad: Yamaha banshee
PostWysłany: 10.01.2006 21:09 
Dzięki za radę KoKos!
Dobrze karmić to dobrze jeżdzić :D


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 14 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.