Witaj
Na poczatek radzil bym Ci wykrecic gaźnik , rozkrecic go na części ,przeczyscic ladnie (dysze i kanaly ) po zlozeniu i wkreceniu gaznika ustaw go a wiec srube dawki paliwowo-powietrznej wkrec do oporu a pozniej wykrec o dwa pelne obroty srubke od wolnych obrotow - taka ze sprezynka powinna być podkrec tak aby maszyna nie gasla po puszczeniu cyngielka gazu ,dasz rade jeżeli znasz się troszke na mechanice bo jeżeli jestes laikiem w tej dziedzinie to lepiej sam tego nie rob ale gaźnik to nie jest az tak skomplikowana sprawa
po gazniku wymyj filtr powietrza lub zakup nowy i nasacz go olejem lub popryskaj spreyem specjalnym do filtrow atv . jeżeli to nie pomoze to będzie trzeba pobawic się z zaworkiem ktorym steruje plywak to on puszcza paliwo do komory plywakowej może być czyms zanieczyszczony i może wolno puszczac paliwko ( gdybam zeby nie bylo ale kazda mozliwa sugestie tzeba rozwazyc
)a masz filtr paliwa u Siebie ? może jest już mocno zanieczyszczony i powoli paliwo z niego cieknie - za wolno ? może w baku masz duzo syfu który zgromadzil się wokolo kranika (tam jest tzn powinna być siatka taka zeby syfu nie puszczalo do gaznika i jeżeli zbierze się go tam duzo tzn zapcha się te sitko to i paliwo nie poleci
jest trochę tych opcji musisz posprawdzac po kolei innej opcji ja osobiscie nie widze
Daj znac jak przebiega proces prob i bledow
bedziemy pomagac jak się tylko da
pozdrawiam.
-- dodano 28.12.2010 14:35 --No jeszcze ciekawe jak tam świeca się ma w Twojej maszynie ? Bo też moga dziac się cyrki od zuzytej świecy
.