|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
lufax1
Rejestracja: 24.03.2011 11:19 Posty: 2
Quad: Kymco
|
Wysłany: 25.03.2011 14:09
kymko gasnie
Witam sedecznie! Mam Kymco mxu 250 i mam problem typu takiego: quda zapala bez problemu chodzi na wolnych obrotach jak należy lecz gdy dodam gazu zaczyna kichac i prychac i tak jakby nie mial sily i gasnie. zajrzalem do gaznika ale wszystko w jak najlepszym porzadku i nie wiem dalej czego się czepic. może ktoś ma jakis pomys?
druga sprawa po dluzszej jezdzie tak jakby zgrzewa się sprzeglo i blokuje mi biegi jak wrzucam bieg gasnie czy to jest wina rozciagnietych sprezynek sprzegla bo jak rozebralem to rzucilo mi się to w oczy ze sa trochę porozciagane
dziekuje za pomoc.!
|
|
|
|
Kamilson100
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Rejestracja: 24.10.2010 15:53 Posty: 5477 Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
|
Wysłany: 25.03.2011 15:59
Re: kymko gasnie
lufax1 Może masz mało paliwa? hehe Z tymi biegami to miałem podobnie jak obroty były za wysokie ustawione, szarpał przy wrzucaniu i gasł.
_________________ Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
|
|
|
|
pn25
Rejestracja: 15.03.2011 19:53 Posty: 6
|
Wysłany: 25.03.2011 22:21
Re: kymko gasnie
Witam U mnie też w 2 quadach na początku kicha, dławi się i gaśnie ale po lekkim rozgrzaniu jest już wszystko w porządku. Ten typ chyba tak już ma:)
A z biegami trochę dziwna sprawa. No musisz pokombinować z tym sprzęgłem.
_________________ http://www.funquad.pl
|
|
|
|
kryk
Rejestracja: 29.08.2006 21:17 Posty: 398 Miejscowość: Czaplinek
Quad: w końcu MXU 300 a było MXU 500
|
Wysłany: 28.03.2011 20:52
Re: kymko gasnie
regulacja i czyszczenie gaźnika, sprawdzić filtr powietrza, sprawdzenie rozrządu, zaworów....
Sprawdzić czy króciec między gaźnikiem a cylindrem nie jest uszkodzony - tak na wszelki wypadek.
kwestia biegów .... biegi wbijamy zawsze z wciśniętym hamulcem (ale takim który daje efekt w postaci świecenie lampy tylnej). Blokowanie to jak kolega wspomniał możliwe prze zbyt wysokie obroty...
|
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|