|
Autor |
Wiadomość |
miki71
Rejestracja: 16.11.2006 22:11 Posty: 144 Miejscowość: Białystok
Quad: Kymco MXU 500 IRS, MXU 450 IRS, Kymco MX'er 150
|
Wysłany: 03.07.2011 22:24
Re: Kymco MXU 500
Fakt- ja posiadam MXU 500 IRS w gaźniku ale z 2011 roku. Myślę, że będą pasowały. Takie info otrzymałem od dystrybutora w Polsce. Aby nie robić reklamy proponuję wpisać w google Klocki EBC. Pokaże się dystrybutor w Polsce. Jeżeli ktoś znajdzie alternatywę do oryginałów Kymco (cena przodu około 120 zł) lub do alternatywę do EBC bardzo proszę o info. W tym tygodniu będę zmieniał na EBC z tyłu dwa zestawy bo po ostatniej wyprawie błotnej oryginały z grubości około 25% zeszły do zera. Z przodu mam jeszcze trochę grubości, więc klocki EBC poczekają trochę na wymianę. Wcześniej wstawiałem tylko oryginały. 1. Przód (potrzeba dwa komplety) FA600 wym.102,3x42,7x7,85 2. Tył FA 600/2 wym. 102,3x42,7x7,1 3. Ręczny: FA 377 wym. A.94x46x8,5 B.73x46x11 A teraz ceny: - FA 377 TT (standard) - 65 zł. - FA 377 R (metalowe) - 110 zł. - FA 600 TT (standard) - 79 zł. - FA 600 R (metalowe) - 86 zł. - FA 600/2 TT (standard) - 79 zł. - FA 600/2 R (metalowe) - 86 zł. Pozdrawiam MIKI
_________________ Kymco MXU 500 IRS, MXU 450 IRS, Kymco MX"er 150
|
|
|
|
maxior
Rejestracja: 29.02.2008 10:44 Posty: 71 Miejscowość: Bolszewo
Quad: Yamaha Grizzly 700
|
Wysłany: 03.07.2011 22:32
Re: Kymco MXU 500
wgmparkot napisał(a): Bzdury to piszą osoby, które twierdzą, że ten sprzęt to bezawaryjna maszyna. Jestem prywatnym użytkownikiem i nie interesują mnie żadne korzyści z użytkowania tego sprzętu. Jak jesteś taki mądry to załatw mi dobre klocki do tego pojazdu, bo w Motor-Landzie czekam już 2 miesiące na oryginały. Zamówiłem poprzez dilera 3 części do Kymco dostałem odpowiedz, że za 5tyg będą, bo muszą sprowadzić z Tajwanu, minęło już 9tyg a części nadal nie widać i nie wiadomo, kiedy będą (dla potwierdzenia niedowiarką mogę pokazać zamówienie). Jak ktoś nie wierzy w to, co pisze zapraszam do obejrzenia pojazdu. Nawet dealer, u którego kupiłem pojazd załamuje ręce, jeśli chodzi o dostępność części. Jak ktoś również nie wierzy w występujące usterki zapraszam to pokaże książkę serwisową a jeśli to nie przekonuje możemy pojechać do dilera, u którego kupiłem pojazd to potwierdzi moje słowa. Usterki, które opisałem, czyli wadliwy fabrycznie alternator i krzywa kierownica były naprawiane przez samego importera wynikiem, czego było przedłużenie gwarancji o 1miesiąc, i na pewno nie jest to mój wymysł. Podsumowując panie wszechwiedzący załatw mi teraz w 3 dni dobre klocki hamulcowe (podobno importer ma już je mieć taką dostałem odpowiedz), przydałyby się też osłony spodu to też poproszę za 3 dni u siebie a i jeszcze bamber mam do wymiany to też za 3 dni poproszę. Nie twierdze ze to bezawaryjna maszyna ale czytajac Twój post można było odniesc wrazenie że chcesz udup**** tą marke jak już probowało wiele osób na tym forum. Jesli miałes inne intencje to Cię przepraszam ale nie chce się wierzyć,że nowy Sprzęt może tak nawalić tuż po opuszczeniu fabryki. quady te można by powiedziec,ze "zdominowały" rynek niemiecki,a tylko potwierdza,że to nie chinol,niemcy cenią sobie jakość. Poza tym kolego coś słabo szukasz jeśli na klocków od dealera nie możesz kupić to istnieje coś takiego jak allegro. http://allegro.pl/klocki-kymco-mxu-400- ... 11528.html a tu osłony : http://allegro.pl/kymco-mxu-500-zestaw- ... 06098.htmlDla chcącego nic trudnego!
|
|
|
|
pity
Rejestracja: 07.08.2009 00:36 Posty: 303 Miejscowość: Wrocław
Quad: Kymco MXU 500 - w sercu i pamięci.
|
Wysłany: 04.07.2011 00:12
Re: Kymco MXU 500
wgmparkot - podaj proszę jaki masz przebieg swojego mxu 500 ok , pozdro !
|
|
|
|
kryk
Rejestracja: 29.08.2006 21:17 Posty: 398 Miejscowość: Czaplinek
Quad: w końcu MXU 300 a było MXU 500
|
Wysłany: 04.07.2011 08:28
Re: Kymco MXU 500
dostępność części jest .... niestety zdarzają się takie sytuacje - czekam na łożyska do tylnych krzyżaków ponad 3 tygodnie... boli
Co do awaryjności.... nie kupiłbym tego quada gdybym nie był pewien. Swoja wiedzę zdobywałem na innych modelach Kymco i wiedzy innych użytkowników.
Wszystkie quady się psują i wszystkie marki mają swoje bolączki
|
|
|
|
wgmparkot
|
Wysłany: 04.07.2011 09:05
Re: Kymco MXU 500
Opisując to, co mnie spotkało z Kymco względem awarii nie robie tego żeby popsuć opinię o marce a zwyczajnie sytuacje, które miały miejsce podczas eksploatacji. Może rzeczywiście miałem pecha do modelu, ale niech inni wiedzą, że też takie sytuacje mają miejsce a nie, że każdy sprzęt jest idealny. Kupując Kymco również prześledziłem opinie na jego temat i dlatego zdecydowałem się na ten sprzęt. Znajomi też jeżdżą starszymi modelami Kymco i sobie chwalą, dlatego sami są zdziwieni tym, co się dzieje z moim pojazdem. Quad ma w tej chwili 1015km i przyniósł mi również wiele radości z jazdy i mam nadzieje, że nie będzie już więcej sytuacji problemowych. W odpowiedzi na Wasze zainteresowanie klockami miki71, jeśli masz w pojeździe takie klocki jak podesłał link maxior http://allegro.pl/klocki-kymco-mxu-400- ... 11528.html to niestety panowie, ale te klocki nie pasują do mojego Kymco.
|
|
|
|
kryk
Rejestracja: 29.08.2006 21:17 Posty: 398 Miejscowość: Czaplinek
Quad: w końcu MXU 300 a było MXU 500
|
Wysłany: 04.07.2011 09:38
Re: Kymco MXU 500
forum jest miejscem do wymiany doświadczen tych złych i dobrych.
Moja 500 tka ma 7 tyś, kolegi 13 tyś. Wymieniamy krzyżaki (u kolegi polecial tył, ja wymieniam zapobiegawczo). Ciężko stwierdzić jeszcze awaryność. Quady przywieźliśmy na kołach prawie - 300 km.
Przy tak małym przebiegu takie przeboje to musi być wyjątkowo wadliwy egzemplarz.
Co do klocków - do zwykłej 500 tki dostaliśmy klocki "od ręki" (tył taki sam jak przód) - zamienniki ok 30 zł - poki co nie założone i niestety nie moge potwierdzić czy sa ok.
|
|
|
|
miki71
Rejestracja: 16.11.2006 22:11 Posty: 144 Miejscowość: Białystok
Quad: Kymco MXU 500 IRS, MXU 450 IRS, Kymco MX'er 150
|
Wysłany: 04.07.2011 18:13
Re: Kymco MXU 500
Do MXU 500 IRS 2011, UXV 500 od 2011 roku, MXU 500i IRS DX (model DX wnioskuję ze zdjęć na stronie Kymco) , idzie taki sam zestaw klocków. Jestem przekonany, że producent nie będzie wstawiam innego rozwiązania tylko do modelu MXU 500i IRS. Do MXU 500 (ośka) tak jak wcześniej koledzy pisali są 3 zestawy takich samych klocków, które pasują w modelu IRS tylko do ręcznego. -- dodano 04.07.2011 18:13 --W odpowiedzi na Wasze zainteresowanie klockami miki71, jeśli masz w pojeździe takie klocki jak podesłał link maxior http://allegro.pl/klocki-kymco-mxu-400- ... 11528.html to niestety panowie, ale te klocki nie pasują do mojego Kymco.[/quote] Masz rację - te klocki na allegro mają inne wymiary. Prawidłowe wymiary podałem kilka wiadomości wcześniej. Do naszych MXU jest inne (szersze) rozstawienie otworów mocujących. Dwa miesiące temu zamawiałem klocki w Motorlandzie i mieli oryginały Kymco. Teraz będę testował wzmocnione (złote) EBC, dwa zestawy z przodu i na tarczy z tyłu dwa zestawy (hamulec + "reczny"). Za pewien czas napiszę jak z wytrzymałością EBC. a jeszcze jedno- raz zainstalowałem te zamienniki oferowane przez importera pasujące do hamulca ręcznego- IRS (pracuje również przy normalnym hamowaniu tyłu), starczyły na dwie wyprawy błotne. Około 40 km. Dlatego mogę powiedzieć, że zamienniki tylko na lekkie wyprawy krajoznawcze lub do skuterów- nie do błota. Pozdrawiam
_________________ Kymco MXU 500 IRS, MXU 450 IRS, Kymco MX"er 150
Ostatnio zmieniony przez miki71, 04.07.2011 18:13, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
wgmparkot
|
Wysłany: 06.07.2011 19:57
Re: Kymco MXU 500
Będę szukał w takim bądź razie tych złotych EBC chyba, że masz namiar na firmę, co sprzedaje to podeślij mi jak możesz na GG 4895193. Zamienniki te, co sprzedaje importer pochodzą od dealera z Częstochowy, o którym wspominałem wcześniej. Teraz ma mi podesłać kilka kompletów zrobionych podobno z trochę lepszego materiału, jak już przetestuje dam znać, jeszcze jedno cena klocków w Częstochowie to 50zł a importer życzy sobie 74zł za ten sam produkt. -- dodano 06.07.2011 12:01 --Dzięki panowie za pomoc z klockami, zamówiłem już kilka kompletów mam nadzieje, że przyślą odpowiednie. Dam znać czy pasują i jak się spisują w terenie. Mam jeszcze pytanie czy któryś z was orientuje się czy da rade dostosować osłony spodu z modelu MXU 500 do wersji IRS, bo jak na razie nie znalazłem w sprzedaży do IRS a importer twierdzi, że od zwykłej 500-tki powinny pasować bez problemu jedynie z tyłu niewielka przeróbka. -- dodano 06.07.2011 19:57 --Teraz po tylu miesiącach szukania klocków hamulcowych do mojego Kymco, od wczoraj pojawiły się na allegro http://moto.allegro.pl/klocki-hamulcowe ... 45215.html po 99zł.
Ostatnio zmieniony przez wgmparkot 06.07.2011 19:57, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 06.07.2011 20:32
Re: Kymco MXU 500
wgmparkota było kupić Polarisa SP500
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|
miki71
Rejestracja: 16.11.2006 22:11 Posty: 144 Miejscowość: Białystok
Quad: Kymco MXU 500 IRS, MXU 450 IRS, Kymco MX'er 150
|
Wysłany: 06.07.2011 23:51
Re: Kymco MXU 500
Kolego "wgmparkot" Wysłałem Ci e-mail z adresem sprzedawcy klocków EBC. W ich cenniku te klocki z allegro jak już wcześniej pisałem (FA 600/2 R(metalowe) - 86 zł.) To są klocki do tylnej tarczy. Mają mniejszą grubość okładziny. Ja bym brał teraz te na front i wstawił z tyłu, chyba wejdą i więcej wytrzymają a cena taka sama chociaż katologowo pasują z mniejszą grubością okładziny. Dzisiaj jestem po wymianie klocków na tylnej tarczy. Okazało się, że do wymiany były tylko klocki "zamienniki" te z MXU 500 (ręczny) Reszta czeka na zmianę. Okazuje się, że oryginały Kymco są OK a te wzmocnione R-ki EBC powinny być jeszcze lepsze. Przeczytaj dokładnie jeszcze raz wymiary i ceny z mojej wcześniejszej widomości a w sprawie komentarza kolegi od Polarisa ...............co Polaris taki ideał ?
_________________ Kymco MXU 500 IRS, MXU 450 IRS, Kymco MX"er 150
|
|
|
|
REVOLVER
Rejestracja: 08.03.2007 09:12 Posty: 1673 Miejscowość: 012
Quad: sprzedany
Poprzednie quady: Polaris SP500 H.O. '10
|
Wysłany: 07.07.2011 08:01
Re: Kymco MXU 500
Nie zapewne nie ideał ale mój ma już +1000km nastukane i wciąż jeździ Wpisałem się, gdyż pojechałem do salonu kupić MXU500 a wyszedłem z SP500, nie było opcji jak zobaczyłem oba obok siebie.
_________________ mniej znaczy więcej
|
|
|
|
wgmparkot
|
Wysłany: 13.07.2011 19:50
Re: Kymco MXU 500
Miki71 klocki kupiłem z firmy, do której podesłałeś mi namiar i dzisiaj mają być u mnie. Na tył już zakładałem przednie i spokojnie się mieszczą. Co do Polarisa to dziękuje za polecenie, ale nawet po tym, co mnie spotkało z Kymco wole zostać przy tej marce. -- dodano 13.07.2011 19:50 --Witam panowie odebrałem wreszcie quada z serwisu (czekam nadal na kilka części nadwoziowych, ale nie są mi na razie tak pilnie potrzebne, więc nie mam ciśnienia). Co do wspomnianych wadliwych elementów to wymienili mi tarcze i klocki na nowe zobaczymy jak teraz będzie z trwałością, do zrobienia zostały sworznie wahacza, ale to pewnie pójdzie, jako naprawa gwarancyjna, bo przy przebiegu 1000km nie powinny się rozsypać. Wspominałem, że quad stracił ostatnio na mocy i nie był to mój wymysł, ponieważ serwis to potwierdził, zaczęli od podstawowego przeglądu serwisowego (płyny, filtry, sprawdzili pasek, oczyścili nawet wtrysk, sprawdzili zawory i świece) po ogarnięciu tego wszystkiego quad nadal nie miał pełnej mocy. Postanowili ponownie sprawdzić skrzynie pasową i okazało się po odkręceniu (wariatora jak się nie mylę), że tam nagromadził się brud, powiedzieli oczywiście, że to moja wina, ale po powrocie do domu zdemontowałem przedni wlot skrzyni pasowej z myślą wyprowadzenia snorkla i okazało się, że w plastikowym wlocie jest pełno zaschniętego błota, które nagromadziło się w wyniku błędu konstrukcyjnego a mianowicie wlot jest umieszczony nad chłodnicą i skierowany w stronę pojazdu w momencie wjechania w błoto koła zaklejają błotem nie tylko chłodnice, która też jest nieosłonięta, (przez co quad się często przegrzewa), ale i wrzucają te błoto do wlotu skrzyni pasowej. Ale z tym problemem już sobie poradziłem wyprowadzając snorkla wlotowego skrzyni pasowej, a teraz będę się zabierał za zrobienie osłon chłodnicy. W najbliższych dniach będę przenosił też snorkla wylotowego z tyłu pojazdu na przód i dopiero zajmę się wlotem do filtra powietrza. Jak skończę te prace wstawie kilka fotek na moją stronę www.wgmparkot.pl, w jaki sposób rozwiązałem wyprowadzenie snorkli.
Ostatnio zmieniony przez wgmparkot, 13.07.2011 19:50, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
alazj12
Rejestracja: 12.01.2008 11:37 Posty: 117
Quad: Lucky star 300
Poprzednie quady: Buggy126p.Buggy ors ,Kymco mxer150, mxu 150 Lucky star 300 mxu 500 Buggy Renli Buggy cfmoto 500
|
Wysłany: 15.07.2011 11:23
Re: Kymco MXU 500
Wpisze się tu bo widzę ze tu znawcy marki co prawda ja też mam Kymco ale 150 co nie ma porównania ale muszę pochwalić markę sp che zmienić 150 mxu na 500 dodam ze używam go do normalnej jazdy w leciutkim terenie więc jakaś super maszyna nie jest i potrzebna i tak myślę o tym kilometrów jak na quada sporo ale sprzedawca wydaje się pewny i sprawdzony www.skutermania.eu maja serwis to może nie jest tak z nim złe co myślicie http://allegro.pl/kymco-mxu-500-4x4-i1716432092.html
_________________ Przepraszam ale mam internet Aero2 w telefonie dlatego moje posty czasami tak wyglądają:(
|
|
|
|
wgmparkot
|
Wysłany: 15.07.2011 19:27
Re: Kymco MXU 500
Pewni to możemy być tylko własnej wiedzy. Skoro miałeś już jakiś kontakt z quadami powinieneś wiedzieć, co najczęściej się zużywa lub co może ulec zniszczeniu. Najlepiej sprawdź dokładnie cały pojazd, szczególnie zawieszenie, bo tam ciężko jest oszukać i wszystkie połączenia spawane czy nie odpada lakier, co może świadczyć o ewentualnej wypadkowości lub innym uszkodzeniu mechanicznym tych elementów. Silniki w Kymco 500 nawet tych ze sporymi przebiegami odpalają bez żadnych problemów i mają ładną pracę. Jeśli będą dobiegały jakieś dziwne odgłosy to nie wierzyć w żadne zapewnienia sprzedającego, że wszystko jest idealnie. Nie pakuj się też w sprzęt, w którym znajdziesz jakieś usterki, bo z jednej zrobi się kilka a co za tym idzie koszty, no chyba, że sprzedawca zleci ostro z ceny, co jest mało prawdopodobne. Po zdjęciach widać, że quad na pewno nie był używany tylko do rekreacyjnej jazdy po lesie. Koledzy z forum z większym doświadczeniem quadowym pewnie podpowiedzą coś więcej. Tak jeszcze od siebie to proponuje pojechać obejrzeć quada i dopiero podzielić się swoimi spostrzeżeniami na forum, może wtedy wspólnymi silami uda się coś więcej powiedzieć.
|
|
|
|
pity
Rejestracja: 07.08.2009 00:36 Posty: 303 Miejscowość: Wrocław
Quad: Kymco MXU 500 - w sercu i pamięci.
|
Wysłany: 15.07.2011 23:32
Re: Kymco MXU 500
alazj12 napisał(a): Wpisze się tu bo widzę ze tu znawcy marki co prawda ja też mam Kymco ale 150 co nie ma porównania ale muszę pochwalić markę sp che zmienić 150 mxu na 500 dodam ze używam go do normalnej jazdy w leciutkim terenie więc jakaś super maszyna nie jest i potrzebna i tak myślę o tym kilometrów jak na quada sporo ale sprzedawca wydaje się pewny i sprawdzony http://www.skutermania.eu maja serwis to może nie jest tak z nim złe co myślicie http://allegro.pl/kymco-mxu-500-4x4-i1716432092.htmlPrzebieg 6187 km - czyli ok 1230 rocznie - to mało , gadzina musiała raz w tygodniu wozić właściciela 12km w jedną stronę i z powrotem , jak pisze wgmparkot trzeba zobaczyć na żywo , popatrzeć , obsłuchać i to najlepiej pojedź z kimś kto ma już 500'tkę trochę czasu , skoczył bym z Tobą ale do Sopotu daleko , znajdź coś na dolnym śląsku to ci pomogę. Moje zdanie ; trzeba zobaczyć i sprawdzić , cena w porównaniu do nowej ośki jest wysoka , sądzę że jak potargujesz to nową ośkę kupisz w granicach 20 tyś. - ale to będzie nowa maszyna -- dodano 16.07.2011 00:32 --wgmparkot napisał(a): Ale z tym problemem już sobie poradziłem wyprowadzając snorkla wlotowego skrzyni pasowej, a teraz będę się zabierał za zrobienie osłon chłodnicy. W najbliższych dniach będę przenosił też snorkla wylotowego z tyłu pojazdu na przód i dopiero zajmę się wlotem do filtra powietrza. Jak skończę te prace wstawie kilka fotek na moją stronę http://www.wgmparkot.pl, w jaki sposób rozwiązałem wyprowadzenie snorkli. Dasz radę wstawić fotki snorkli ? jak dostałeś się do wlotu skrzyni z przodu ? zawsze miałem się za to zabrać a teraz powoli szykuję maszynę na rajd w październiku.
Ostatnio zmieniony przez pity, 15.07.2011 23:32, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|