Autor |
Wiadomość |
italone
Rejestracja: 03.04.2016 06:42 Posty: 20 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Piotr
|
Wysłany: 18.04.2016 13:26
Pierwszy przegląd Outlander 1000 XTP
Nie wiem kiedy wymienić olej dotyczy pierwszego przeglądu.
według gwarancji Szamocina: I przegląd 10 mth II przegląd 25 mth III przegląd 50 mth
według instrukcji: HARMONOGRAM KONSERWACJI LEGENDA strona 116 Praca w warunkach jazdy szlak Praca w trudnych warunkach jazdy (zakurzone ormuddy) lub prowadzeniu ciężkiego stanu obciążeń HARMONOGRAM PRZEGLĄDÓW Upewnij się, aby wykonać odpowiednie utrzymanie w zalecanych odstępach wskazanych w tabelach. Niektóre pozycje z harmonogramem konserwacji muszą być wykonywane funkcja kalendarza, niezależnie od odległości lub czasu działania.
KAŻDY 1 500km (1,000MI) lub 50 godzin (w zależności co nastąpi pierwsze) KAŻDY 750KM (500MI) lub 25 godzin (w zależności co nastąpi wcześniej)
Sprawdź i czysty filtr powietrza silnika. Wymienić w razie potrzeby Sprawdź połączenia baterii Smarować przednie i tylne przeguby wału napędowego Sprawdzić końcówki drążka kierowniczego i przeguby kulowe do zabawy i buty warunku Smarować tuleje wahacza przedniego Smarować tuleje stabilizatora tylnego paska Sprawdzić buty półosi i ochraniacze Sprawdzić, czy klocki hamulcowe. Wymienić w razie potrzeby
KAŻDY 1 500km (1,000MI) lub 50 godzin (w zależności co nastąpi pierwsze) KAŻDY 750 km (500 MI) lub 25 godzin (w zależności co nastąpi wcześniej) Sprawdzić łożyska kół dla nienormalnego gry Sprawdzić i oczyścić filtr powietrza CVT. Wymienić w razie potrzeby. (Jeśli jest na wyposażeniu) Dokręcić śruby beadlock koła (jeśli jest na wyposażeniu) Smarować niższy amortyzator łożyska sferyczne (Outlander Ltd i XT-P)
Co 3 000 km (2,000MI) lub 100 godzin (w zależności co nastąpi wcześniej) KAŻDY 1 500 km (1000 m) lub 50 godzin (w zależności co nastąpi pierwsze) Regulacja luzu zaworowego Czyste tłumik iskrochwytu Sprawdź i oczyścić korpus przepustnicy Wymień filtr paliwa otwór odpowietrzający Sprawdź, czy pasek napędowy CVT i czyste pasowe CVT Smarować jednokierunkowe łożysko koła pasowego napędu Sprawdzić stan zawieszenia ACS węże (LTD) Następujące elementy muszą być wykonywane co najmniej raz w roku: Wymiana oleju silnikowego i filtra Nasmarować linkę przepustnicy Sprawdzić i oczyścić układ hamulcowy Sprawdzić stan baterii Sprawdź, układu kierowniczego do nieprawidłowej gry Sprawdź, przedni dyferencjał i budują ostateczny poziom oleju napędowego i poszukaj skażenia Sprawdź, czy poziom oleju w skrzyni biegów i spojrzeć pod kątem skażenia
Wystąpi w pierwszych 3 000 km (2,000MI) i przy 6 000 km (4,000MI) Następnie postępuj zgodnie z regularnymi Wystąpi w pierwszych 1 500 km (1,000MI) i co 3 000km (2,000MI) Następnie postępuj zgodnie z regularnymi Wymienić olej przekładniowy Oczyścić czujnik prędkości pojazdu (VSS) Co 6 000 km (4,000MI) lub 200 godzin (w zależności co nastąpi wcześniej) Co 3 000 km (2,000MI) lub 100 godzin (w zależności co nastąpi wcześniej) Sprawdź, czy układ chłodzenia Test wytrzymałości płynu chłodzącego silnika Sprawdź, czy układ paliwowy pod kątem szczelności Sprawdź, ciśnienie pompy paliwowej Wymienić świece zapłonowe Wymień olej różnicowy przedni Wymień olej napędowy tylny końcowy Wymienić olej przekładniowy Sprawdzić wejściowe i wyjściowe uszczelnienia wału (skrzyni biegów, mechanizm różnicowy i przekładnia napędu) Czujnik prędkości pojazdu czyste Oczyść i nasmaruj dolne i górne kolumna kierownicy pół tuleje Następujące elementy muszą być wykonywane co 2 lata: Wymienić płyn hamulcowy Co 12 000km (8,000MI) lub 5 lat (w zależności od tego co nastąpi wcześniej) Co 6 000km (4,000MI) lub 5 lat (w zależności od tego co nastąpi wcześniej) Wymienić płyn chłodzący silnik
|
|
|
|
Glodzilla
Rejestracja: 03.05.2010 13:23 Posty: 1146 Miejscowość: Windyki / Iława
Quad: Outy 800
Poprzednie quady: Lucky star 250 Suzuki Kingquad 700 Can Am Outlander 800 Yamaha Grizzly 700
|
Wysłany: 18.04.2016 15:42
Re: Pierwszy przegląd Outlander 1000 XTP
pierwszy przy 10mth lub 300km i ja silnik wymieniam co 1000km a dyfry 2 lub 3 tys
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5039 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 16.05.2016 23:35
Re: Pierwszy przegląd Outlander 1000 XTP
Ja serwisuję w DE pierwszy po 10MTH sam olej silnikowy (po to żeby sprawdzić silnik ) rezta silnik co 100MTH lub 3000km skrzynia co 300MTH 6000mth dyfry do końca życia tak twierdzą niemcy
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
wery_1111 _
Rejestracja: 01.12.2013 18:10 Posty: 195 Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Imię: Rafał
Quad: Outlander XT800
Poprzednie quady: zh250,lucky star 350.Yamaha Grizzly 400.Kq 750
|
Wysłany: 29.05.2016 17:33
Re: Pierwszy przegląd Outlander 1000 XTP
Witam panowie czy da się ustawić przeglądy co 100mth bo u mnie jest co 50.Oleje i przeglądy robię sam lecz wkurza mnie komunikat na liczniku.Wersja out 800 xt 2011r.Z góry dzięki za info.
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5039 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 30.05.2016 07:24
Re: Pierwszy przegląd Outlander 1000 XTP
Chyba nie da rady
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
wery_1111 _
Rejestracja: 01.12.2013 18:10 Posty: 195 Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Imię: Rafał
Quad: Outlander XT800
Poprzednie quady: zh250,lucky star 350.Yamaha Grizzly 400.Kq 750
|
Wysłany: 30.05.2016 13:26
Re: Pierwszy przegląd Outlander 1000 XTP
Szkoda dDzięki za odpowiedz Pozdro
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 29.06.2016 20:35
Re: Pierwszy przegląd Outlander 1000 XTP
Pamiętajcie że po taplaniu w głebszej wodzie i w skrzyni i w dyfrach woda potrafi się przedostać. Więc realnie po kazdej takiej kompieli dla bezpieczeństwa mechanizmów wewnątrz (ochrona przed rdzą) powinno się wymienić oleje. Jesli nie taplasz - nie trzeba.
Olej też łapie zanieczyszczenia i czyści - jak filtr powietrza przepuszcza syf bo np stosujesz bardziej przelotowy to w silniku też olej szybciej straci własciwości. Jak przegrzewasz maszynę np. na rajdach to też traci właściwości - wtedy wymieniać szybciej niż manual zaleca. Ale jesli nie chcesz aby maszynka dlugo działała bezawaryjnie to oczywiście nie trzeba robić powyższego.
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
palestyna
Rejestracja: 06.11.2006 23:45 Posty: 5039 Miejscowość: Dolny Śląsk
Quad: RMX 008 MA-NAC
Poprzednie quady: re-RMX
|
Wysłany: 29.06.2016 21:32
Re: Pierwszy przegląd Outlander 1000 XTP
UUU to Ty jeszcze żyjesz oczywiście w świecie ATV ? czy tylko na forum ?
_________________ Quad turysta i drapreżyser http://youtube.com/puniek71 Najlepsze rolki w sieci http://www.youtube.com/watch?v=nku7zOpGIU0 Teoretycznie TAK praktycznie NIE wszystko zależy od interpretacji
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 01.07.2016 21:09
Re: Pierwszy przegląd Outlander 1000 XTP
W obu ale bardziej z ATV a na forum natchnęło mnie i wróciłem. -- dodano 01.07.2016 21:09 --Obecnie mam 1000 XTp przerobionego na MR - (snorkle) - zaraz uzupłenie w opisie.
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
Ostatnio zmieniony przez Sir Adam Jr, 01.07.2016 21:09, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|